onsdag 31 augusti 2011

Då var det min tur..

Har känt mig lite smått förkyld sista dagarna. Molly och Nellie har varit dåliga förra veckan och i helgen, så nu var det väl min tur då. Vaknade idag med ont i huvudet, ont i halsen, kroppen, snör förkyld och feber. Så jag har inte orkar göra något speciellt idag. Nu ligger jag här i sängen och fryser. Tomi tycker jag är varn som en kamin hihi. Synd att det inte är vinter nu då, för då hade det varit till nån nytta iallafall.

Tacksamhets lista för idag

Tacksam för nässprej och panodil
Tacksam för min älskade vän Camilla
Tacksam för barnen , men det är jag varje dag.

Dagens visdom ord:

Forgiveness is the release of all hope for a better past

och

We cannot change our memories, but we can change their meaning and the power they have over us.

behöver nog ta till mig dessa ord, för just nu spökar minnen, undrande och sorgen mig. Varför är jag en sån känslo människa? Jag tänker för mycket och analyserar saker way to much.....
Ha det bra ses imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar