fredag 12 augusti 2011

Fredag och fullt upp.

Vaknade redan klockan 04;50 och hade svårt att sova. Tomi tog barnen till dagis och skola. Jag började tvätta och det tog ett tag.Doktor besök var också ett måste på min lista idag. sen hem igen för att gå med Selma på lång promenad. Sen drog jag iväg till jakobsberg. hade lie små ärenden att fixa. Hittade lite sommar kläder till barnen på rea. vilket var bra för vi behöver ju inte inför skaffa några vinterkläder iår. Det känns skönt men ändå konstigt. Vi kommer ju ned till hög sommar.

Vi har börjat sälja av en massa saker nu. har gått bra. Så nu börjar vi leva i kaos. Men så är det. Eftersom vi beslutade att bara ta med ca 30 flyttlådor ned till Sydney. Ingen ide att ta med möbler etc. Vi får ju starta upp nytt hem pengar av företaget. kul att få börja om helt med allt. Men det är mycket jobb nu. med sortering, rensning och allt annat som jag måste göra. Samtidigt måste man ju upprätt hålla någon form av ok levnads standard här hemma så länge. Vi hoppas att vi får något besked om visumet nu närmsta veckorna för väntan är jobbigt och det är jobbigt att inte veta när vi skall iväg. Det enda vi vet är att vi skall iväg inom 3 månader.

Vi har precis ätit en god taco middag och nu skall vi snart ha lite fredagsmys med fruktsallad. Oliver's goa bästis Simon är här och de har så kul tillsammans.
Ha en bra fredag alla

PS: Robban jag är så glad för din skull. Där ser du att allt skulle gå så bra. KRAM till dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar