lördag 13 augusti 2011

Inte lätt

Efter en lugn förmiddag, så begav vi oss till Barkaby. Tjejerna behövde nya gummi skor eller spring skor som de kallar det. så det fick det bli. sen kollade vi runt på Outleten. Var på Samsonite igen. Dags att hitta resväskor. Samsonite har ju några som är stora. De är ju dyra tycker jag, men idag hade de faktiskt den vi letar efter för nedsatt pris så nu vet vi var det finns. de är så bra för i dem kommer jag iallafall få plats med mycket. Plus att de är lätta att flytta runt på flygplatser etc. Tror jag vill ha en Candy Pink och turkos. De blir ju en del att packa, då vi måste packa kläder och annat för 2 månader iallafall. Visst kan ju köpa lite där i början. men vi kommer ju bo i service lägenhet eller hotell i 4 veckor medans vi letar boende. Sen tar det ju 2-3 månader innan våra kartonger kommer. Så det blir en utmaning att packa.

Sen när vi kom hem så började vi bära upp allt från källaren. så vi kan rensa och sortera. Men attans vad det är svårt. Vissa saker till min kära syster och vissa till Tomi's föräldrar för förvaring. Men att få ned hela vårt liv i 30 flyttlådor kommer att bli galet svårt. Försöker att vara kritisk när jag rensar, men det är svårt. Men nu tror jag att jag har ganska bra koll på sakerna.

Nä nu skall jag kolla på film med min make och ta det lugnt resten av kvällen. Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar