onsdag 17 augusti 2011

Minst sagt en kaotisk dag

Började med att lämna barnen. Sen kom syster och hjälpte mig att fixa med tvätt och mangel. Tack snälla Mia.. Sen hämta barnen. Sen kom andra systern med familjen för att hämta en del saker som vi inte ska ha med oss.
Sen när syster skulle hem så bestämde sig Nellie och Molly för att åka med, så off the went. Hoppas att det går bra för Molly har inte sovit borta nån gång utan mig och jag har aldrig varit borta från min bebis hahaha så här länge. Nu när jag sitter här i skriver så känns det jätte konstigt att bara Oliver är hemma. Jonathan stannade ju också så det är jätte kul. (Om jag knackar på din dörr, öppnar du då).... Skämt till Jonah....
Men tjejerna är inte här , konstigt minst sagt. men de har det så bra med moster och de har kul så mamma får längta tills imorgon då jag åker dit till dem.
Det var kul att vara tillsammans med systrarna idag. Fast även om det blev lite kaotiskt med saker överallt, barn som stojjade så var det kul att spendera en stund med mina systrar.

Sen hände det en del andra saker som inte var så trevliga. Man känner sig hjälplös och maktlös. Jag fattar inte hur en person som har alla förutsättningar i livet bara kan kasta bort sitt liv på en person som är helt jävla puckad. Dessutom en våldsam psykopat. hemskt och jag hoppas att personen vaknar upp och inser att livet är så mycket mer än bara att bara bli behandlad som skit.



Imorgon bär det iväg till Hälsingland. Kul och oh boy vad jag skall krama och pussa mina tjejer.Godnatt och sov gott alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar