söndag 21 augusti 2011

Tråkig söndag

Jaha vaknade inatt med lite feber. Kände mig dålig redan igår kväll. Snorig, ont i huvudet och halsen. Nu imorse efter panodil så kändes det lite bättre, men jag orkar inte vara uppe mycket. Så jag städade lite i mina lådor. Sen efter lunch vart det lite bättre. Barnen har haft en bråka med varandra dag, så vi tog ut dem och cyklade lite. Orkade egentligen inte men samtidigt så är frisk luft en bra medicin. Men nu sitter jag här och känner hur huvudet värker, snoret rinner. Ja ja hoppas att det inte blir långvarit iallafall.

Vi hoppas på ngt svar angående visumet denna veckan men tyvärr kommer det nog att dröja lite. Men hoppas kan man ju alltid.  Nä nu skall jag krypa ned i sängen och kolla på nån film med min man. Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar