onsdag 10 augusti 2011

En mysig kväll igår och idag har de första visum mailen kommit

Tack Samona och Robban för en mysig och rolig kväll hos er igår. Tack Samona för hjälpen med bloggen och det där. Grattis robban till jobbet. Så kul och nu skall du se att allt annat kommer ordna sig med.

Idag har det första mailet gällande visumet kommit. en massa saker att fylla i men ändå kul för nu blir det mer och mer verkligt. Så spännande och lite jobbigt ändå. För vi har ju ingen anning om hur länge detta tar. På ett ungefär, men man vill liksom ha ett datum nu ju. Men nu är det på gång iallafall.

Barnen har kompisar här och det känns ju lite sorgligt, att de snart inte kommer träffa dem på länge. Men tur är att Skype finns så man kan hålla kontakten osv. Så det hoppas jag skall funka. Sen bloggen som vi håller på att fixa där ni alla sen kan följa oss nere i Sydney är ju också en kul grej.


Denna dag känns så lång. Jag vill bara krypa ned i sängen och sova. ZzzzZzzzzzz. Natten som var blev det inte mkt sömn. Molly kom vandrande efter att ha haft lite mardrömmar. Sen kom Nellie med. Ovanligt att de kommer och sover hos oss så det gör ju inget. Men 4 personer i en säng blir lite tajt.Så jag var vaken ggr flera och sen ja hade jag svårt att somna om. Men inatt hoppas jag på att få sova.

Nu skall jag fixa mat och sen invänta min man. ikväll blir det visum papper att fylla i. Det kommer att ta ett tag då vi måste vara noggranna så inget blir fel. Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar