torsdag 1 september 2011

Känner mig lite bättre nu

Tomi tog barnen imorse igen. jag hade en jobbig natt med feber och hosta. försökte vila på förmiddagen men det gick inte så bra. Sen under dagen så kände jag mig lite bättre iallafall. tack för ipren och panodil. Hämtade ungarna och Tomi. Ingen utav oss orkade laga mat så vi alla åt middag på en pizzeria. Mysigt värre hade vi.

Nu sitter man här i sängen igen och vi skall kolla på film strax. Det har inte hänt så mycket annat så har inte så mycket att tillägga idag.

Jo förresten fick Selma's svar på röntgen idag och hon hade fått ett strålande resultat B på höfterna fast de sa att hon hade A egentligen men att de inte sätter A på hundar som är i selma's ålder eller äldre. På armbågarna fick hon o vilken är det bästa. så vi är glada och uppfödaren med. Nu skall vi bara bestämma när Selma skall flytta ned. Men vi väntar så länge vi kan iallafall. Snyft...

Dagens tacksamhets lista

Tacksam över Selma's röntgen svar och hennes uppfödare
Tacksam för jag lyckades lösa en sak idag och fick som jag ville

Dagens visdoms ord

We all have our own life to pursue, our own kind of dream to be weaving. And we all have some power to make wishes come true, as long as we keep believing.

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar