onsdag 28 september 2011

Onsdagen full av tårar och sorg

Igår tisdag gick halva dagen till att ringa flyttfirmor och fixa en massa saker. Sen efter lunch dog både internet och mobil Tydligen hade 3 ett rikstäckande fel. Kom inte igång förrän sent på kvällen. Mycket irriterande då jag hade en massa saker att fixa. Sen på kvällen var det dags att packa alla Selma's saker och bada henne. Sen gosade jag vi med henne hela kvällen. Så ledsen.

Imorse så var det dags att packa in allt och henne i bilen. jag sa hejdå älskar dig Selmis. Barnen sa vi ses Selma. Sen körde jag iväg barnen till dagis och skola medans Tomi åkte till Göteborg. Selma skall vara med farmor och farfar tills på fredag när Tomi kör ned henne till Lund. När jag kom hem så bröt jag ihop när jag öppnade ytterdörren och ingen Selma kom springande. Det gör så ont i mig och jag har gråtit hela förmiddagen. Trots att jag vet att hon kommer att få det så bra plus att detta är det bästa för henne. Så är detta outhärdligt. Jag vill bara skrika rakt ut. Säga till Tomi att vi skiter i detta, vi stannar. Men det går ju inte heller. Sen tror jag resfebern har satt igång. Det här kommer göra mig galen. Men nu får vi försöka blicka framåt. Det är ju trots allt det bästa för Selma.
Älskar dig Selma. Det skall bli kul att följa dig och dina hundsyskon på Goldenglow.se Du kommer att få det så bra. Nu har barnen somnat och jag sitter här ensam. Är så van att ha henne här men nu är det bara tomt..det är så jobbigt. Imorgon är en ny dag hoppas att känna mer glädje inför flytten än jag gör idag. Men det kommer nog kännas bättre när vi får rapporter från Marianne (uppfödaren) att Selma har det bra.

Grattis Samona och Robban till er lilla kille i magen. Det visste jag väl att det var en kille hahaha. Skall bli kul att se honom på Skype sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar