tisdag 6 september 2011

En dag med much needed sleep och måsten.

Tomi tog barnen imorse så jag kunde krypa ned i sängen igen och sova. Jag hade hostat hela natten och haft feber toppar igen. Så han var gullig nog att fixa allt. Så efter de åkt somnade jag och stensov till kl:11:00. Sen vaknade jag med en dunder huvudvärk. Men efter en promenix med Selma och Ipren senare så släppte det.

Var på föräldrar möte på skolan ikväll och sen till Willy's och nu sitter jag här helt slut. Har inte orken och kraften tillbaka än. Men nu måste det väl för sjutton släppa snart.

Känner mig rätt tom i tankarna just nu så jag lämnar er med min tacksamhets lista som idag blir kort

Idag är jag tacksam över att jag inte orkar tänka för jag har en tendens att över analysera och tänka för mycket.

Dagens visdoms ord

There is no use worrying about things over which you have no control, and if you have control, you can do something about them instead of worrying.

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar