söndag 25 september 2011

Underbar helg

Igår lördag hade Tomi pch Oliver killdag med Robban och Simon. De åkte till Gröna Lund och hade det jätte kul hela dagen. Oliver var helt slut men lycklig när de kom hem på kvällen. Tjejerna och jag hade en tjejdag. Vi åkte till Toysrus och handlade present till söta Grimm. Sen vidare till Kista för lite mer shopping och lunch. Sen hemma igen var det dags att måla naglar, pyssla och ut och cykla. Vi var alla helt slut på kvällen. Men nöjda med dagen. Ibland tycker jag att det är viktigt att man ger lite ensam tid till barnen. Så det var precis vad Oliver behövde tror jag.
Idag söndag var det dags att ge sig av tidigt. jag packade bilen och åkte till Täby för att stå på backlucke loppis igen. Det gick ganska bra. Hade en mycket trevlig dag med min syster och många skratt blev det. Goda bullar fick man av henne med, mums. Jag blev av med en hel del saker. Skönt. Men måste nog stå en gång till för att bli av med det sista innan flytten.

Väl hemma så kan jag säga att jag är HELT slut. Ont i fötterna, benen och kroppen.. Så nu har jag precis njutit av en långt varmt bad. Nu blir det serier dags igen.
Hoppas att nu vecka 2 kommer med bra underbara nyheter i form of ett godkänt Visum... Hoppas hoppas hoppas.. Ha det bra alla.

Dagens visdomsord

Wherever you may happen to turn, whatever you may undertake, you will always end up by returning to the path which nature has marked out for you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar