fredag 23 september 2011

Denna veckan lider mot sitt slut

Nu har första veckan gått, så enligt tidsplanen är det då max 5 veckor kvar tills vi får svar. Max 5 veckor så det kan ju komma när som helst nu då. Hoppas hoppas hoppas...Igen!!!!

Hade en massa ärenden på eftermiddagen jag fick ta mig till Spånga för att hämta bilen och Selma på Tomi's jobb. Väl att Spånga station inser jag ganska snart att ingen buss tänker uppenbara sig inom närmsta 30 min. Så jag tänkte äh det är inte så långt till hans jobb, jag går. Har åkt bil den sträckan antal ggr. Men med bil så tänker man inte på att det faktsikt är en bra bit att gå. Så halv vägs höll mina ben på att ta död på mig, mjölksyra.. Men ca 20 min senare så var jag framme vid mitt mål.

Uträttade mina ärenden , åkte och hämtade barnen. Hem och fixade mat m.m. Sen var det dags att fixa Oliver inför skoldiscot. Han hade sin nya skjorta, gele i håret som han var mkt noga med att kolla i spegeln. Sen som vanligt när han skall på disco, pappa's rakvtn. Han hade haft det jätte bra och kul. Caroline Af Ugglas hade tydligen varit där och uppträtt. Så han tyckte det var coolt. Han var nöjd. Kom hem och somnade efter duschen på 5 röda.

Imorgon blir det killdag och tjejdag. Det ser jag framemot. Nu skall jag sova. Godnatt alla.

Dagens visdoms ord

Making the decision to have a child - it's momentous. It is to decide forever to have your heart go walking outside your body.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar