söndag 18 september 2011

Lördag med fix och bio mys kväll med familjen

Fixade lite hemma på förmiddagen. Sen på eftermiddagen åkte vi till Kista och attans hade ju ingen koll på att det var Blogg awards där. Så mycket folk. Jedward och några andra hade varit och var där när vi kom. Men vi kunde iallafall äta i godan ro och sen gå på Smurfarna på bio. Den var bra. Ungarna tyckte om den och Nellie konstaterade att hon skulle kunna tänka sig att ha några smurfar som husdjur. Speciellt Smurfan och Klump smurfen. Sen på kvällen kollade Tomi och jag på film.

Idag söndag har vi stor städat här hemma, tvättat och rensat en del. Pysslat med barnen och spelat spel m.m.
Imorgon åker min make bort igen. Till Tyskland den här gången. denna veckan hoppas jag att vi verkligen hör något angående visumet. detta börjar bli galet jobbigt och man börjar ju misströsta. men positivt tänkande nu var det. VILL KOMMA IVÄG NU!!!!

Dagens tacksamhets lista

Tacksam för att jag har varit på städhumör idag. Attans vad jag har städat hahaha.
Tacksam för helgen som min man och jag haft. Att sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Sen bara vara, det är en mysig känsla.

Dagens visdomsord

True love stories never have endings.

Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar