onsdag 29 juni 2011

Helt slut

hade en underbar dag igår med mina underbara barn. Vi packade en picnic korg och cyklade till Lejondals sjön. Sen myste vi i det fina vädret och badade. Hade det så bra. Sen var det fortsatt rensning och packning. Vad man samlar på sig. Helt galet. Känns som om alla saker multiplicerar sig flera gggr om, för det verkar inte ta slut nån gång. Usch.
Idag åkte Oliver iväg med sin kompis och familj och badade.Tack snälla Samona och Robban för att ni bjöd med Oliver. Han hade det jätte kul. ni är bäst... Love ya..
Tjejerna och jag hade en lugn dag. Jag började med att städa av lite, packa lite och rensa. Men sen tog det stopp. Jag bara tappade orken och motivationen helt. Hopplöst. Jag känner att jag inte orkar mer alls. Jag måste ju men nä det får bli ikväll. Nu skall jag bara ta det lugnt känner jag.Det är varmt och jag har helt enkelt ingen lust att göra något. Önskar det hade varit den 23:e juli nu så Tomi kunde ha sitt möte.. Vill ha det bekräftat nu ju...har sagt det förrut och nu säger jag det igen. Jag HATAR att vänta....Det är det värsta just nu.

Hade jätte svårt att sova igår kväll. Det var varmt men jag låg och tänkte på saker och jag känner så besviken på vissa. Jag är så glad att vi skall börja ett nytt liv för jag skall aldrig mer släppa någon inpå mig och mitt liv. Jag vet vilka jag vill ha kvar men sen får det räcka...Bara had enough ya know..
Ett bra tag nu har det kännts som om livet varit så rörigt. Det har hänt mer dåliga saker än bra. Det har varit svårt att hitta en rak väg att gå på. Allt jag tycks ha gjort är att hamna på kurviga vägar och branta backar. Men nu verkar jag vi vara tillbaka på rätt väg igen. Sen att omvärdera allt och alla, radera de som inte gör något annat än att trycka ned en. Att se saker på en annat sätt är otroligt upplyftande. Jag mår bra nu mycket bättre än på länge. Men vissa saker tampas jag med fortfarande och därav min sömnlöshet igår kväll. Men jag skall försöka att inte bry mig längre och bara fokusera på allt bra istället. Skall bli så skönt att slippa känna sig sviken och besviken. Men nu är det nya tider ahead och vi ser framemot vad som komma skall..
Kram på er och att rensa på alla nivåer är inte alls fel tro mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar