söndag 12 juni 2011

Fredag, lördag och söndags uppdatering

Här kommer helgens uppdatering. Har inte haft tid innan så nu sitter jag här i soffan och bara njuter av lite lugn och ro.Barnen pysslar med olika saker. Gubben min håller på att fixa i köket. Så jag passar på.

I fredags hade Oliver skolavslutning. Tänk att han nu gått ut ettan. Stora killen. tycker inte det var länge sedan han var liten bebis.

Nellie har haft det jobbigt med örat som värkt hela helgen. Vi var hos doktorn men de kunde inte göra mer än att tvätta rent, suga och lägga in en kompress med antibiotika och sprit.Allt för att försöka få infektionen att lägga sig. Idag söndag verkar hon blivit lite bättre iallafall. Hon har inte behövt smärtstillande lika ofta sen igår. Så jag hoppas att det vänder snart. Det ser ju bättre ut.

Denna veckan kommer det bestämmas. Vi väntar och hoppas som vanligt just nu känns det som. men förhoppningsvis blir det glada och positiva besked. Så på tis, ons eller torsdag vet vi.
Min käre make reser bort denna veckan och det känns inte kul att vara hemma ensam. Hade velat åka med men vi börjar få ganska mycket saker att ordna med.Så denna vecka måste jag beroende på svaret blir säta igång med fixet.

Min käre vän Samona följ hennes blogg http://www.samona.blogg.se/ är en sån underbar person. Jag vet att du har det jobbigt just idag. Men jag finns här.Du och goa Robban's alla drömmar och förväntningar kommer att gå i uppfyllelse det vet jag. Det är snart er tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar