måndag 27 juni 2011

Det var ett tag sen nu

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Dagarna har liksom bara tickat på. Det har varit ganska hektiskt. I torsdag åkte vi till Hälsingland och hälsade på min syster med familj. Det var riktigt mysigt som alltid att fira midsommar där. Vi var vid nån kvarn på midsommar afton. De hade dans runt midsommar stången och ank race.. Jo man fick köpa sig en egen liten gul badanka med ett nr på. Sen släppte de ut alla ankorna nedför en fors och sen fick de sakta åka i mål. Tog en kvart ca. Vill tilllägga att det var 1000 gula små plast ankor som hälldes i forsen. Det var skit kul hahaha. Men mina ankor kom inte ens i närheten av att komma bland de 10 första hahahaha. Kul hade vi allafall. Sen miljön runt denna kvarn var så mysig. Gammalt och en massa historia bakom.
Sen på midsommardagen var vi på Järvsö Marknad också jätte kul. Hela helgen var super och jag och barnen och gubben hade jätte trevligt. Nellie blev glad över sin Justin Bieber t shirt hahaha. Lite stor men det är bra konstaterade hon för då kan hon ha den länge.

Men nu är vi hemma igen och jag har börjat rensa och packa för fullt. För snart är det ju dags för flytt nr 1... Sen hoppas vi att flytt nr 2 blir av väldigt snart för vi längtar nu att få komma iväg. Hade helst sluppit flytt nr 1 men nu blir det som det blir helt enkelt. Men snart tittar vi tillbaka på detta och tänker hur mycket det var värt det. För vi kommer ha det så bra sen.. Nu skall jag ut i det fina vädret och njuta av värmen.. Hoppas ni har det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar