fredag 17 juni 2011

Nu känns det som att framtiden är LJUS!!!

Just nu har jag en sån bra känsla. Vi har fått mycket positivt besked och nu verkar det som vi snart får vår dröm uppfylld. Det skall bli så spännande och super kul. En utmaning visst, men vem gillar inte utmaningar.
Att få lov att uppleva en sån här sak och få en ny start, kan inte begära mer. snart så kan vi berätta för alla....

Min älskade vän berättade ngt för mig igår. jag är så lyckligt för din skull och jag vet att allt kommer bli så bra nu. Puss och kram.

Denna helg kommer min kära syster med familj. Det skall bli så kul att träffa dem och att de skall bo här hos oss. Barnen är överlyckliga och Molly har frågat typ 33 ggr sista halv timmen om det är lördag nu och Zebbe och Jonah kommer snart. Ser framemot en trevlig helg.

Min älskling till man är på väg hem nu med. Jag längtar för det har varit en LÅNG vecka utan han. Så ikväll blir det film och myspys hahaha.

Känns som att allt flyter på bra nu. Oliver hade sin sista dag på fritids idag och nu är han officiellt på sommarlov. Tjejerna går halva nästa vecka med pga Nellie vill vara med på midsommar firandet plus att de skall fira henne på dagis på tisdag.

Ha en trevlig fredag alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar