lördag 4 juni 2011

Fredag och lördag

Igår fredag var vi hemma hos min käre bror. Vi blev bjudna på en super go grillmiddag. Alltid lika gott. Barnen hade super kul hos morbror Micke och kusin Alicia. >Vädret var fantastiskt och det blev bara en sådär mysig perfekt dag.
Inga svar idag heller och jag börjar misströsta nu. Men å andra sidan så har de sista mailen varit positiva så jag/vi får fortsätta att hoppas och hoppas.Men snart en ny vecka och denna vecka måste vi få veta. När vi vet ,får ni veta.

Idag lördag åkte vi en sväng till brorsan igen. Vi alla åkte ned till sjön och barnen tog årets första dopp. svinkallt men de verkade inte bry sig.Bättrade på min icke existerande solbränna hahaha.Vad jag älskar sommaren. Men när vi var nere vid sjön kommer sonen till brorsans kompis med ngt i handen. Han hade hittat ngt i vattnet. vad är detta? frågade han. Vi såg ganska snart att det var en blodigel. Jag höll på att freaka ut. Usch jag jagade upp mina barn ur vattnet. Vilka äckliga djur. Tur att ingen utav dem fick någon. Usch. på tal om det så hamnade jag på youtube härom dagen. Jag skulle visa barnen nån spindel de frågat om och hittade en massa klipp på farliga djur. bla från det landet som vi väntar svar ifrån.Att jag inte dog. Dessa äckliga spindlar det finns. En speciell sort som inte är farlig men bits. den orsakar infekterade bölder och de klippen var när folk visa hur de punkterade dessa. Hallå! Skulle jag bli biten av en sån skule jag få en hjärt attack och dö. Men å andra sidan bor det en massa folk där och man anpassar sig väl till utbudet av farliga djur. Försöker intala mig själbv det iallafall.Men shit alltså. Jag som hatar och då understryker jag HATAR småkryp av alla dess sorter. Men man får väl lära sig leva med det.
Ha en fortsatt trevlig dag alla trevliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar