onsdag 8 juni 2011

Omtumlande dag

Sov jätte dåligt. Det var så varmt och när jag väl somnade vaknade jag nästan med en gång igen. När klockan ringde så hade jag huvudvärk nästan migrän, mådde illa och var yr. Fick iväg alla till skola och dagis.Nellie var duktig satte sig och kollade på film medans jag la mig ett tag. Sen fixade jag lite saker inför Nellie's kalas på lördag som jag hoppas kan bli av.
Nellie har fortfarande jätte ont och jag skall tillbaka till dr med henne imorgon. Hoppas att de nu inte behöver ta ut röret. Men om det inte ser bättre ut så. Jobbigt för henne , hon sover dåligt och har ont. Hoppas att hon blir bättre för vi skall åka till Zebbe's student på fredag. men kan ju inte åka om hon blir sämre. Vill inte att min bästa Zebbe skall bli besviken. Alltid är det nåt problem.
Nä nu skall jag lägga mig i soffan och kolla på Hawaii five O.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar