torsdag 9 juni 2011

Denna dag snart slut och det är jag glad för

Helt slut efter natten. Nellie var vaken av och till hela natten. Hon fick feber, hade jätte ont och var orolig. Min lilla tjej. sen efter fått iväg de andra gav vi oss av till karolinska öron dr med Nellan. Örat har inte blivit bättre trots deras försök med droppar, spolning m.m. Har varit där varje dag denna vecka ju. Natten har varit jobbig och dagen har varit detsamma.Hon har jätte ont min lilla gumma.dagen har varit jobbig med, men till och från har hon ändå varit lite smärtlindrad. men det är korta stunder bara. Så imorgon skall vi tillbaka och rätta till röret/ ta bort det. För det sitter galet sa doktorn. Sen om det beror på inflammationen eller inte kan de inte svara på än. men förhoppningsvis har svullnaden i örat gått ned lite till. Då ser de bättre. ja alltid är det något. Blir glad när detta är över. Hon börjar med antibiotika idag så förhoppningsvis försvinner det värsta snart.

Men i och med detta så kan vi inte åka till Zebbe's student vilket är skit tråkigt. Vill ju inte göra han besviken och dessutom vill man ju inte missa det heller. Men vad gör man. Kan ju inte lösa det på något annat sätt. Nellie kan ju inte råda över det heller. Men som sagt det är tråkigt. men vi får fira han senare och hitta på ngt galet med honom sen. Så stolt över min tango partner hahahaha. Har så dåligt samvete bara för vill ju så gärna vara där.
HEJA ZEBBE SOM TAR STUDENTEN, FAN VAD DU ÄR BRA!!!!!
Nu skall jag föröka få Nellie att somna så jag kan somna med. Det blir en tidig kväll idag då jag är helt slut och vet att natten kommer att bli jobbig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar