tisdag 14 juni 2011

Har absolut inte mycket att skriva om just nu hahaha

jaha vill skriva, men har inte mkt att skriva om just nu. känns som om jag skriver samma saker hela tiden hahaha. Men något litet kan jag nog få ihop. Tomi åkte igår igen, han blir borta hela veckan. Jag har städat hela huset som en dåre. Då ägaren av detta hus skall sälja det nu. Jaha var skall ni ta vägen då? Ja det är ju just det....... snart så vet vi. ÄNTLIGEN!!!
Sen har trailern till Breaking Dawn kommit ut nu. Den kommer att bli GRYM!!! kolla själva här
http://www.youtube.com/embed/k3jWFiRkHuA
Längtar till 18 november. så man kan bli involverad i Edward/Bella's värld igen hahaha.
Kidsen sover äntligen och det verkar inte vara så mkt på tv.Så undrar vad man skall hitta på. Kanske borde fortsätta med min stor rensning. Nä nu bablar jag om inget igen. Så tills jag har något vettigt att skriva så ha det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar