måndag 20 juni 2011

Min prinsessa har nu blivit 6 år


Efter en underbar helg med syster och familj, besök på Naturhistoriska var det idag dags för min prinsessas 6 års dag. Vi väckte henne med pompa och ståt. Sång, presenter och en massa pussar och kramar. Hon blev överlycklig och pricken över i:et var ju att kusinerna Zebbe och Jonah var här. Sen efter en lugn morgon så åkte vi ut på lunch jag och syskonen Ebbelid. jätte mysigt hade vi. resten av dagen åts det jordgubbar, tårta och spel.

På tal om tårtan. När jag står i köket och fixar med Nellie's tårta. kommer Molly in och frågar vad det är? Men det är ju Nellie's tårta ser du väl, säger jag. Men mamma, varför har du bakat en pruttkudde (rosa prinsess tårta). Hon tyckte att den såg ut så hahaha. Härliga Molly. Hon är rolig.

Nellie är nöjd med sin dag och jag är trött...Har packat saker som min käre syster skall förvara åt oss. eftersom vi inte kan ta med oss allt till ..............Jag har börjat sortera och rensa. jag tror att jag måste ha en loppis eller nåt. för 35-40 lådor är inte mycket att packa ned hela sitt liv i hahaha.Eftersom vi har valt det alternativet............... Men fan det är ju bara saker. Nu väntar en härlig kväll i soffan. Ha det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar