söndag 16 oktober 2011

Sista kvällen i Sverige

Igår lördag åkte vi till Göteborg. Tack älskade Camilla för den trevliga middagen och goa frukosten. Lite sorgligt att lämna dig. Men vi ses snart igen.

Kom fram till Göteborg sent för bilen krånglade på vägen ned. Jädrans otur. Men kvällen var lugn. Barnen kom i säng sent och detta eviga packande tog upp större delen av vår kväll.

Idag söndag hade vi en del ärenden att fixa. Vi hälsade på min bror och fina familj. Det var kul. Sen hade vi checkat in på hotellet redan. Hotell 11 som vi alltid bor på när vi är här nere, känner ju oss rätt väl. Men iallafall när vi kom upp på rummet så hade de ställt in frukt, champange, choklad och ett jätte gulligt kort till oss. Blir så tårögd. Så tack Sussanna med personal för de fina sakerna.
Sen kom min goa Annelie (bonus storasyster) och respektive Tony hit och hängde med oss i hotell baren. Så kul att se henne och prata en massa strunt. en massa skaratt blev det och bara en massa mys.

Jag vill ta kvällen i ära och tacka alla våra nära och kära familj och vänner som gjort denna sista tid så mysig. Kommer verkligen att sakna er alla. Tack för era många ord och lyckoönskningar på Facebook, mail, sms och telefonsamtal. Nu hörs vi snart via Skype.
Eftersom detta nu är sista kvällen och imorgon blir en hektisk dag så hinner jag nog inte blogga imorgon tror jag. Utan jag lägger något inlägg på facebook innan vi går på planet. Sen på torsdag när vi är framme ( australiensisk tid) så är jag tillbaka igen.


Ha det bra alla och jag lämnar er med dessa ord

Dröm vidare för om du aldrig släpper dina drömmar så kommer de att slå in. Tro på dig själv och tro på dina drömmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar