fredag 14 oktober 2011

Sista kvällen i stockholm

Denna veckan har ju gått så fort. Helt galet måste jag säga. idag var barnens sista dag på skolan och förskola. Vi var med Oliver i skolan och berättade lite för barnen om Australien och delade ut brev till alla med våra mail, skype och blogg adresser m.m. Det gick rätt bra tycker jag ändå. Nellie var inte så ledsen utan mest lycklig över alla fina teckningar och annat som hon fått av alla söta kompisar. Samt vilken lycka att få krama alla.
Oliver's underbare lärare och kompisar hade gjort ett jätte fin tshirt med en tryckt bild på hela klassen, ett jätte fint kort och alla hade skrivit ett varsitt brev till honom. Sen får han ta med sig Trulle ( ett lite gosse troll) till Australien i en måndag för att sen skicka tillbaka honom. Så nu skall vi skriva en dagbok vad han gör osv. Jätte kul och gulligt för de ville ju inte att Oliver skulle flytta utan en kompis. Usch jag blir så rörd.
Tack alla fina att ni har gjort så fint för oss.
sen mina egna kompisar och Tomi's jobbar kompisar vill vi också tacka för alla fina presenter (Jenny älskar den) och middagar och kramar och stöd. Det betyder så mycket för oss skall ni veta. För även om allt detta skall bli kul, spännande, ledsamt så vi har valt det själv, Fast man är ändå man lite nervös, ledsen och allt på samma gång. Så känns det lite lättare att man har så fina människor omkring sig. Så ett stort tack skall ni alla ha.
Barnen är hos moster ikväll och skall sova över så Tomi och jag är hos Camilla och skall äta en god middag som kocken står och lagar. Så tack min Milla för det. imorgon bär det av ned till Göteborg för 2 dagar med familjen där. Sen på måndag åker vi. Kram alla ha en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar