söndag 22 maj 2011

Ok nu är jag tillbaka.

det är söndag idag och vi lever fortfarande. Syftar på den där galna gubben som sa att jorden skulle gå under 21 maj alltså igår. Tänk alla dessa människor som trodde på honom. Helt galet. Nä ingen vet när det händer och när det gör det kan vi nog inte göra så mycket åt det..

Har haft en underbar söndag med våra goa vänner och deras underbare son. En härlig dag vid Ängsjön sen hem till oss och umgås. De är så genuina och trevliga. riktiga vänner som alltid kommer finnas där i vått och torrt. Vi kommer ha mycket kul ihop framöver.

Mycket har hänt sen jag bloggade sist och jag har gått igenom många saker som testat mig. Både positiva och negativa. Men jag tror att i slutändan kommer jag vara starkare än någonsin. framtiden är våran och nu kommer det snart bli stora förändringar i vårt liv. Planerna är igång och nu kommer vi snart att ta de sista besluten. Det skall bli så kul. Kan inte avslöja något nu men snart så..

Mina underbara barn är så härliga. Vad de utvecklas och jag är mycket stolt över de personer som de är och håller på att bli.  Världens bästa barn.

Nä trots alla motgångar och skit rent ut sagt kommer saker och ting snart bli så bra för oss.

några ord på vägen innan jag går

What goes around come back around and when it does. be careful it might bite you in your ass...............
Hmmmmm... Yes it's true soon you'll see..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar