måndag 23 maj 2011

En dålig dag

Måndagen började rätt bra. Men sen såklart blev det mindre bra igen. Jag fattar inte vad det är med folk. Undrar om vissa måste trycka ner andra för att själv må bättre. Eller kanske det bror på att deras eget liv inte är tillfredställande så de måste hitta satisfaction på annat sätt. Nä jag är så jävla besviken på vissa och jag kommer aldrig igen lita på någon eller ställa upp för någon. Att man tror sig veta saker om någon och sen har behovet av att sprida rykten eller snacka skit. Hoppas att de mår bättre av det.

Sen tror folk att jag skall ta på mig allt att allt är mitt fel. Visst alla kanske gör misstag av olika slag men inte fan tycker jag att det finns nån anledning att förstöra någons liv för det. Eller att skylla på någon eller tro att man är bättre än någon annan. I min familj finns det iallafall en jag kan lita på och det känns bra. samt jag vet vilka som är mina vänner. Det är jag glad för.  Men jag har fått nog och nu är det dags för stora förändringar.

Nej jag hoppas att våra planer blir av och att vi kan börja om.Lämna skiten bakom sig och blicka framåt. Sen kan de sitta där och vara självgoda. Hoppas bara att de hittar något annat att prata om... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar