söndag 29 maj 2011

Grattis på mors dag mamma

Imorse kom min underbare son och väckte mig med detta kort. Lycka lycka känner jag och en sån kärlek. Mammas hjärta mår bra idag.

Vi är kvar i Göteborg och har tagit det lugnt idag. Vi har kollat på en sak och det ser lovande ut.

 Igår var vi på liseberg och förutom att vädret var dålig med regn efter hand så hade vi det jätte kul. barnen åkte och åkte. Nellie åkte Lisebergs banan för första gången och hon älskade det. Oliver åkte Balder och hade jätte kul med. Alicia brorsans tös var med och hade kul med oss. Molly åkte allt hon kunde och ville aldrig gå hem sa hon. Jag kan bo här. Liseberg är ett sånt underbart roligt ställe. Gröna Lund är inget i jämnförelse..

Oliver hade en bra födelsedag och även fast han spenderade halva den i bilen på väg till Göteborg så var han nöjd och glad.
Imorgon skall vi åka hem igen tråkigt, men förhoppningsvis blir detta en vecka av bra nyheter. jag hoppas det iallafall. Nä nu skall vi snart äta middag. Ha det bra så länge.

Grattis mamma på mors dag var du än är. Jag älskar dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar