måndag 21 mars 2011

Måndag och ny vecka

Nu har alla åkt iväg. Tomi tog barnen till dagis och skola. Jag började dagen med ett träningspass. Vem sa att det kommer bli lättare och lättare ju mer man tränar??? Nej känns inte så iallafall här.Håller på att få andnings stillestånd vid varje träningpass hahaha. Röd som en kräfta och helt genomsvett. Men det kanske blir bättre snart. Man kan ju alltid leva på hoppet. Har lite annat pyssel att fixa idag. jag skall ju måla om min mamma's gamla byrå och hörde att vädret skall vara underbart imorgon så jag tänkte ta ut den och slipa till den då. Sen skall den bli vit med text på. Nästa projekt efter det är att måla Selma's säng. Vit med med hennes namn på. Jag är ju förälskad i Shabby chic stil så det skall det bli..Som allt annat i vårt hus säger Tomi.. Men jag har en förkärlek till gamla saker. I sommar skall jag försöka gå på många aktioner osv. Kanske kan hitta ngt fint.Lägger ut bilder snart..Ha en bra dag nu skall jag ta tag i mina måsten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar