tisdag 8 mars 2011

Min blogg är borta!!!!!

Min gamla blogg är helt borta.. Har spenderat flera dagar att hitta den och mailat till google. Men tycks ha blivit raderad. Tråkigt för jag hade ju skrivit en del. Men men bara att ta nya tag och börja om igen då.
Jag har haft det jobbigt ett tag n med en massa saker som händer i mitt liv. Jag undrar när det skall vända?
Jag har verkligen fått omvärdera mycket och jag har börjat rensa ut en massa saker och personer som verkligen inte är bra för mig. Blir bara så trött på allt. jag har hamnat i en djup grop som jag har problem att ta mig ur. Men sakta men säkert kommer jag säkert att klara detta med. Jag har insett vilka personer som betyder ngt och vilka som är värda att ha i mitt liv. Men det gör ont när man tror att man har folk omkring sig som man kan lita på som i nästa stund hugger en i ryggen eller visar sina rätta sidor.
Men jag vet iallafall att jag har de där underbara vännerna och familje medlemmar som finns där. Det är just nu allt som betyder ngt. All that counts.
Sen med det andra svåra måste jag ta mig ur. men tyvärr så tror jag inte att det kommer att bli någonsin ok igen. Jag minns och jag känner och just nu önskar jag att jag kunde bara stänga av mig själv. Jag är rädd för hur jag känner och jag ifrågasätter den person som jag alltid borde kunna lita på. Jag vet inte hur jag skall förklara det. Men jag bara undrar ibland ganska ofta just nu vem denne person egentligen är?
Tiden läker alla sår men jag undrar om tiden kommer att läka mina?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar