söndag 20 mars 2011

Veckan är snart över.

Det har bara rullat på denna vecka. Jag har haft fullt upp med allt som man måste göra. Barnen är friska lite förkylda men ändå ok att vara på dagis och skola. Tomi jobbar och jag har min lediga vecka. Så de sista dagarna har jag påbörjat stor rensning här hemma. Det behövs för fy attan vad man samlar på sig allt och vad skall man med det till? Plus det är lite terapi arbete att hålla på. Men jag är glad att jag nu har omgett mig själv med människor som inte är falska och hugger en i ryggen. Det känns bra iallafall.  Det kan jag ju behöva nu. Har varit upp och ned med mig själv. Jag försöker att inte tänka på allt men så är det ändå. Kvällarna är värst och speciellt om jag är ensam.Så jag bävar för när Tomi skall åka bort igen. Fast på nåt sätt så behöver jag vara ensam utan honom ibland ändå. Imorgon blir det läkar besök och annat kul. Oliver och jag skall iväg och ha lite mamma son tid efter skolan. Så lyckligt lottat att jag ändå ha 3 underbara barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar