fredag 27 mars 2015

Vad har hänt sista tiden??

I december fick vi besök av Svärmor och svärfar. Det var mysigt och roligt att ha dem här. Vi åkte upp till Gold Coast på liten semester med dem. Vi hade så mysigt och stannade på vägen upp och ner. Vi bodde precis på stranden och besökte flera parker med barnen som Dreamworld och Seaworld där barnen fick simma med delfiner. Älskar Gold Coast/ Surfers Paradise och tänker att jag nog vill flytta dit någon gång i framtiden haha. 
Veckorna gick och i början av februari var det dags för dem att åka hem. Lite ledsamt att de åkte. Tror vi alla var deppiga ett bra tag efteråt. Alltid kul att få besök här. Men hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen. 

Sista tiden har varit rätt lugn men ändå inte. Oliver ramlade i skolan för några veckor sedan och bröt armen rätt illa. Så gips och nu har han förhoppningsvis 2 veckor kvar med gipset. 


Nellie har fått glasögon och hon är så duktig att ha på sig dem. Inga problem där inte. 

Molly är Molly och är mysig och rolig. Det blir många skratt med henne dagligen. 


Nu har sommaren gått förbi och hösten kommit. Det är kallare på nätterna men dagarna är varma fortfarande. Känns fortfarande lite konstigt att ni därhemma snart har sommar går vi in på vinter tid. Inte för att vår vinter är ens i närheten av svensk vinter men ändå. Jag gillar värmen här. 
Vi trivs så bra här men man har svårt att vänja sig vid vissa saker. Man kan bli rätt frustrerad över hur vissa saker funkar här och jag sliter nästan mitt hår haha. 

Annars består livet för mig av dr besök, smärt medicin och sömnlösa nätter. Mina skador efter olyckan har inte läkt och blir inte bättre utan snarare värre. Vi får se hur framtiden ser ut men såklart känns det som om jag blivit tvingad att sätta allt på halt nu pga av hälsan. Saker och ting är inte riktigt som jag har planerat eller tänkt mig. Tur att jag har världens bästa man som stöd alltid. 
Kram till er alla därhemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar