söndag 17 juli 2011

Underbar dag

Igår lördag var vi hemma och tog det lugnt hela förmiddagen. Sen efter lunch åkte vi hela familjen till Wasa museet på Djurgårn. Vi hade en fantastisk eftermiddag. Vilket skepp, vilken intressant historia. Både Tomi , jag och barnen tyckte det var jätte kul och spännande. Skeppet, alla saker de hittat och Oliver's favorit skletten. Det var en sån otroligt skepp så stort och vackert. Tomi och jag har aldrig varit där innan, så det var verkligen kul att se.
                                                                   Barnen utanför.
Wasa skeppet

 Sen tog vi en promenad runt omkring och det var härlig att strosa runt nere vid vattnet. Vi åt middag ute och hade det så mysigt.
På kvällen sen var jag med Kära Eva och Nadia nere på en bar och de sjöng karaokee. Trevligt sällskap och några breezers senare så avslutade jag denna trevliga dag med att tittat på film med min man. Hoppas det blir fler sådana här dagar i sommar och framöver.
Nu är det bara 6 dagar kvar tills... Vi längtar nu och börjar bli lite otåliga. Idag söndag väntas städning och cykeltur med picninc i det fina vädret. ha en underbar dag alla. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar